2014. május 30., péntek

Sikeres tradek - Cheniere Energy

*  *  *  *  *  Sikeres tradek  *  *  *  *  *
Részvény: Cheniere Energy
Ticker: LNG
Időttáv: D1
Irány: LONG


Beszálló: 59,550
S/L: 56,580
T/P: 62,530


RR arány: 1,003
Az LNG napi grafikonja látható a fenti charton, melyben egy szép beszállót találtam. A megállapított célárat a tegnapi nap utolsó 2 órájában ért el az árfolyam.
Egy nagyobb emelkedés után oldalazásba ment át a részvény árfolyama. Az alap ötletem az volt, hogy a kitörést kellene megvenni. Ha megnézzük az összképet, akkor egy zászlót láthatnánk a charton, azonban most nem a bullzászló jelzéskor alkalmazott normákat alkalmaztam, mindez azonban erősítette a LONG gondolatomat.

Tehát  egy zászló alakzat erősítette a kitörési elképzelésemet, de a célárat a sáv szélességének segítségével határoztam meg. Mindezt úgy tettem, hogy a renge szélességét rámértem a kitörési pontra (LONG irányba), így megkaptam a célárat.

beszállási pont az oldalazás csúcsai által kijelölt ellenállási szint fölött határoztam meg.

A S/L szintjének meghatározásához segítségül hívtam a sáv középvonalát, ahol egy kalapács gyertya is védte a pozíciómat.

Egy célárta határoztam meg:
TP1: A célár meghatározásához a sávszélességét vettem alapul(ellenállás és támasz által határolt rész).

Van további növekedési potenciál a részvényben, azonban ez a pozíció gyorsan célba ért és jó hasznot hozott.
©Tradersreadme - Tőzsde Blog