2014. június 1., vasárnap

Trading ötletek - Abbott Laboratories

Részvének
Beszálló
T/P 1
T/P 2
S/L

ABT
40,20
41,10
-
39,25
LONG
 





*****  *****  *****  *****  *****
2014.06.03.
Megjegyzések:
 
A tarde nem teljesült a tegnapi kereskedés folyamán. A beszállási pontot a zászló testének a legmagasabb pontja fölé tettem, még nem érte el az árfolyam és kismértékben módosítottam is a zászló kinézetén. A felső vonalát vízszintessé tettem (40,12-es árszinten van). Mindezek ellenére még várom a kitörést. Ha teszek egy megbízás az jellemzően napon belül vagy megnyílik, vagy megsemmisül, így ma piacnyitás előtt újra beteszem az ordert.
 
Abbott Laboratories - napi (módosított) grafikon:
 
*****  *****  *****  *****  *****


Abbott Laboratories - napi grafikon



A fenti képen az ABT napos grafikonja látható, melyben egy LONG beszállót látok. Az elképzelésemet a charton látható jelzéseken kívül egyéb tényezők is erősítenek. Az ABT az S&P500 index egyik alkotó részvénye, mely a Health Care szektorindex komponensei között szerepel. A trade leírását követően bemutatom az XLV (S&P500 index Health Care szektorindexének tickere) árfolyamának alakulását is. 

A jelzést egy fej-váll alakzat és egy bull zászló adta, melyeknek a célára egybeesik.

A fej-váll alakzatot három sárga körrel jelöltem, melynek a nyakvonala a zöld vonal. A fej-váll alakzatot úgy kereskedjünk, hogy a nyakvonal kitörési szintjére rámérjük a fej-nyakvonal távolságát (jelen esetben) LONG irányba, így megkapható a célár. Ez a tény támogatja az ötletemet.
beszállási pontot ebben a konkrét esetben egy bull zászló adta, melyből a pénteki gyertya kitört. A kitöréssel megkaptam a beszállási pontot, melynek értéke a 40,20-as árszint.

A S/L-t a kitörési gyertya előtti utolsó völgy szintje alatt helyeztem el, mely egy kalapács gyertya.

Egy célárat határoztam meg:
TP1: A célár meghatározásához elsődlegesen rámértem a zászló árbocát a "lobogó" alsó vonalát kialakító második völgyre (arra a gyertyára, melyet a S/L meghatározásához alkalmaztam). Ez a szint egybeesett a fej-váll alakzat célárával (zöld hasáb).

RR arány TP1 esetén: 0,947
Health Care - napi grafikon


A bal oldali képen az XLV napi grafikonja látható. Az előbbiekben leírtaknak megfelelően bemutatom, hogy miben támogatja a pozíciómat, a Health Care grafikonja. Az árfolyam ugyan még nem ment ki "New all time high"-ra, azonban szakadatlan emelkedik az elmúlt időszakban. Az emelkedés célárának meghatározását  kék vonallal jelöltem. Én egy ferde nyakú fej-váll alakzatot látok a grafikonon, de egy zászlóként is lehet értelmezni a jelet, akkor is ugyanott lesz a célár (kék négyszög).

Ha a szektorindex emelkedik és további emelkedés van kilátásban, akkor jobban működnek a kitörési stratégiák.




©Tradersreadme - Tőzsde Blog