2014. május 28., szerda

Sikeres tradek - Google (C class)

Részvének
Beszálló
T/P 1
T/P 2
S/L

GOOG
534,05
557,00
-
515,44
LONG






Appel - napi grafikon


A fenti charton a Google C sorozatú részvényének alakulása látható. Ebben a részvényben is megláttam egy LONG jelzés, amiből néhány nap leforgása alatt célár elérésével tudtam kiszállni.
A charton látható 3 zöld karikával jelölt völgy, ami egy fordított fej-váll alakzat (melyet szemléltetése miatt jelöltem). Ez az alakzat egy LONG irányú jelzést adott. (Egy ilyen alakzatot úgy kereskedünk, hogy az úgynevezett nyakvonalra rámérjük a fej-nyakvonal távolságát, jelen esetben LONG irányba és így kapjuk meg a célárat.)
Tehát az alakzat felismerését követően az előző esésre ráhúztam egy Fibo-t, így világossá vált számomra, hogy a nyakvonal szintje egybeesik a Fibo 50-es szintjével, ami erősíti azt. Fennállt az esélye annak is, hogy az árfolyam nem képes áttörni ezt a szintet, ezért fölé helyeztem el a beszállómat.
A S/L meghatározásakor a jobboldali vállat vette figyelembe és a minimuma alá tettem a stop megbízást.
Egy célárta határoztam meg:
TP1: Az előbb már leírtam, hogy hogyan viselkedik egy ilyen alakzat és milyen összefüggései vannak.
A célár meghatározásához nem csupán a fej-nyakvonal távolságát vettem alapul, hanem figyelembe vettem az előző csúcsokat is. Az előző két csúcsra húzott egyenesek közepén zártam a pozíciót (Ez jelen esetben egybe esett a fej-váll célárral, de ez nem törvényszerű tehettem volna a közelebbi csúcshoz is a célárat.).
Amint látható az elmélet helyes volt és profittal zárult a kereskedés.
RR arány TP1 esetén: 1,233
©Tradersreadme - Tőzsde Blog