2014. szeptember 16., kedd

Potenciális lobogók a hétre

Megosztom veletek azokat a részvényeket, melyeket a héten figyelek és kitörési stratégiával akarom megkötni az esetleges signalokat.

Mindenek előtt ismertetem hogy, hogyan szokás kötni egy zászlót. A lenti képen látható egy illusztráció, hogy mi is maga a zászló. A zászló lobogója lehet egy klasszikus (párhuzamos) range, illetve lehet egy ék is. Én a célárat úgy szoktam meghatározni, hogy a zászló szárát rámérem a támaszra (bull flag esetén). Azonban bear flagnél az ellenálláshoz illesztem a zászló szárát short irányba. Ha egy ék a zászló lobogója, akkor az én stratégiám azt mondja, hogy a második érintési pontra mérjem a szárat.


Fontos kiemelni, hogy egyenlőre egyik részvényben sem vagyok poziban, csupán figyelem őket és kizárólag jelzés esetén lépek piacra.

ALL  -  62,1 felett
AMGN  - 140,00 felett
APH  - 105,00 felett
BLL  -  66.5 felett
BRCM  - 41,15 felett
FL  - 58 felett
HIG  -  37,5 felett
ITW  -  89,5 felett
LMT  -  177,2 felett
NKE  -  82,8 felett
TDG  -  190,4 felett, amúgy nekem ez tetszik a legjobban, mert szűk a range és a jún eleji csúcs húzhatja az árfolyamot.

Továbbá kiemelném, hogy folyamatosan figyelem a szektorokat is és kedvező irány esetén előnyben részesítem az adott szektorbeli részvényeket.